Evrim ~ Kuran - Mecaz ~ Tasavvuf-ÇU ~ Ruh

Evrim'in Tevazu ile bir ilgisi var mı? Bilakis Kibirle, Kaba Kuvvetle, Cisimle, "altta kalanın canı çıksın"la alakalı! E güya Tasavvuf-çu! Senin Evrimle ne alakan var? İnsan'ı yeryüzünde debelenen Dabbe, Hayvan yaptılar! Heh sen Kuran ve Evrim de şimdi! Ben sana "Rezil bir Hayvandan, Madde Yığınından ibaretsin" desem, sen Nefsini güya Hor Hakir görüyorsun diye, bu Hakaretim Hakk mı olacak! Allahta Fena bulmak, nefsini hor hakir bilmekten anladığın bu mu senin, güya Akılcı güya Kuran-cı güya Tasavvuf-çu! Senin Evrimle ne alakan var, Ahmak! Güya Sen Akıllısın çok Bilimselsin de bu Halk Kompleksli de ondan mı Evrimi kabul etmiyor? Allah Musa'nın Asasını Yılan yaptı, bir kavmi Maymunlara Domuzlara çevirdi, İsa ile çamurdan yaptığı kuşu canlandırdı..; "Topraktan Yarattım" dedi, "Kendi Ruhumdan üfledim" dedi, "Sizi Yeryüzünde Halifeler kıldım" dedi.. ne Kompleksi! Asıl Kompleks İlimi beğenmeyip, güya Bilim'e aldanan, Aklına uymayan her şeyi Sembolik Mecaz Edebi yapan, Din'e uyacağına, her boku Evrim'e uyduran o Yobaz Taş Kafalı Nefsine uyan, Sen'de! A Kibirli Ahmak, Kompleksli, Batı Yalakası, daha Ruh ile Can'ı ayırd edemeyen Hor Hakir Tasavvuf-çu, Adem ile İsa'yı aynı göremeyen, Şirk Küfür, Hakk Batıl, Beşeriyet Nefs ayırd edemeyen Din Cahili, Tesadüf Eseri, Soyu Şaibeli, Nereden geldiği nereye gittiği belirsiz, bir türlü olamamış olamayacak Mahluk!.. Hadi, Evrim'e Tevil et şimdi şu Sezdiğin Manaları! Olduğun gibi Hor Hakir gör kendini! Evril Evril!

Arşivleme

Daha fazla göster